Kaffe vs Grönt té!

Kom hem från Arkivet här för en stund sedan!
Så underbart att sluta vid lunch! Me like! =D
Dock kommer jag snart att börja vid lunch istället. =/
Men men, jag har gjort mitt val, så får sluta gnälla o börja sälja!

Så, vad händer idag?
Jag måste göra något åt designen på min blogg!
Är inge vidare bra alls. Gillar ögat som fan, men det blir jobbigt att läsa när bloggen är svart.
Så ska försöka fixa till något snyggt  under dagen, håll utkik! ;)
Satt igår och grejade som fan med en header, men blev skit av alltihop!
Men idag är det en ny dag, och idag ska det gå bra! Eller hur?! =)

Nu är det dags för en kopp kaffe här, eller grönt té kanske?
Hmm...svårt val.. Börjar med kaffe så blir det té lite senare! Japp, så gör vi!
Hörs om en liten stund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback