Negativt vs positivt!

Fan då! I torsdags på jobbet sa jag att jag INTE skulle/kommer bli sjuk.. 2 kollegor har vart lite krassliga o sambon blev dålig i onsdags eller torsdags.. När min sambo kom hem från Gotland i torsdags hade han nåt jäkla virus med sig som han kastade över på mig. Så i helgen började jag känna mig lite smått hängig. I måndags small det till, o nu är jag gööörsjuk. Trodde typ jag skulle dö idag på jobbet, mår så jävla kass. Men valde att pallra mig till jobbet ändå, för det är så mycket att göra just nu..

På fredag hämtar vi ny bil.. Bye bye S60, Hello Honda Civic Type R!!! =D
Catten ska ut o rejjjsa nu! Så håll er inomhus! ;) Wrooom!
Bild på nya pärlan kommer inom kort!


Har fastnat så in i helvete för den här låten! Helt jävla underbar!
Alla Nomys låtar är iofs jävligt bra! Enjoy ffs!!!

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Bra ös i låten

2012-02-01 @ 20:32:32
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Susanne

Ja hans föräldrar driver på han hårt tror jag... Har sett videos på han sen han var en fyra år... :S



Haha han vet vad han gör han... Så kallat pinkar in sitt revir... sådan husse sådan katt kanske man kan säga... ;)



Det är bra då får du röra på dig och få friskt luft... All motion är bättre än ingen motion alls... Men i morgon så ska nog jag vila tror jag... :P



Har du nannat kudden nu tro?! Krya på dig i massor vännen! Kraam!!

2012-02-01 @ 23:23:51
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Fiii

Usch det suger tvär pung att vara sjuk!!!! BLÄ!



Ja den där vinkvällen tar vi inom kort tycker jag! =)



Pussssss <3

2012-02-03 @ 14:40:57
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Susanne

Som väl är så är det minus sex nu... ;P



Ja hur enkelt som helst och så får du i dig mycket energi oxå... Ett kul sätt att äta musli på... :)



Du kanske är en sådan som känner av mörkret väldigt väl... Tur att vi går mot ljusare tider... och även varmare! Allt bra annars då?!



Kraam på dig vännen!!

2012-02-06 @ 19:22:32
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Är jue ingen ordning alls det tycker jag haha... :P



Men dumma förkylning!! :( Ger den aldrig med sig... inte undra på om du är extra trött nu då... Många som är dåliga i både det och magsjuka och när dom får det så är det väldigt segdraget tydligen... :S



Peppar peppar så är jag piggelin! Ja det kanske var att överdriva då då... ;) Men jag är inte sjuk i alla fall...



Krya på dig nu i massor vännen!! Kraam!!

2012-02-06 @ 19:45:12
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja du får passa på att mysa till det hemma med kissen så är du nog piggelin in no time ska du se... :P



Gör som jag när inte elementen fungerade... Jag köpte mig en onepiece och så tände jag en massa värmeljus... plus ugnsluckan öppen med värme på... :D

Nej hellre vara förkyld än magsjuk det håller jag med om!



Är väl på gymet som jag skulle kunna bli smittad i så fall... Men försöker att vara noga med att tvätta händerna och inte ha dom uppe i ansiktet...



Kraam!!

2012-02-06 @ 20:08:03
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag har äntligen fått ordning på mina element efter många år med strul... Och nu är jag glad att jag har en varm lägenhet... vilket jag muttrar efter på sommaren... ;)

Du kanske blir dålig utav luften från dom där pumparna oxå... Värmeljus är jättebra för det blir faktiskt varmare plus det råa försvinner...:P



Många går dit tyvärr även om dom är förkylda... står och snorar och hostar... :S Om dom inte vill tänka på sig själva så kan dom jue åtminstone tänka på andra tycker man...



Men vi håller tummar och tår!! :) Kraam!!

2012-02-06 @ 20:44:08
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja det är helt underbart att ha både värme och varmvatten för en gångs skull... Förra vintern så låg det på 13-14 grader här inne har jag för mig... Men då så var det jue ännu kallare ute oxå... :P

Har du inte filter i dom som ska bytas eller göras rent?! Kan bli taskig luft om man inte gör det...



Javisst är det det... Många som inte kan vänta med att träna igen förrens att dom är friska... Så fortsätter dom i regel att vara sjuka oxå när inte kroppen får vila... :S



Och jag hamnade i soffan igen och mina kära serier... :)

Natti natti vännen och sov nu så gott så hörs vi i morgon igen!! ;)



2012-02-06 @ 21:50:26
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Heeej vännen!

Jag har mina aningar så han ska nog få tebax... Har jue en blogg som sagt var haha... ;)



Båda dom två senaste vintrarna var jue svinkalla! Så nu så tycker man jue att det är en walk in the park lixom... En del filter kan man tvätta och del ska bytas ut efter ett visst antal körda timmar... Är expert sen jag köpte min AC... :P Synd att allt ska vara så dyrt bara... :S



Jag får faktiskt prioritera för man hinner inte med allt om man inte ska sitta i soffan 24/7... Dock inte sängen än här... Men du sköter dig jue idag och hälsar på mig hihi...



Kraam och god natt på dig!!

2012-02-07 @ 22:14:52
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hur är det med dig?! Lever du?! ;D Kraam!!

2012-03-25 @ 23:12:57
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nämän heeej vännen! Ja och dessa var inget rädda för en heller utan att man fick komma riktigt nära... Han smaskade och åt som bara den och nös med jämna mellanrum... :D Härligt att höra att du lever... mår du bra då?! Kan tänka mig att det ska bli skönt med semester i alla fall... :P Kraam!!

2012-06-25 @ 17:46:05
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback