Gokväll!

Nu känner jag att det är dags här..
Vad har hänt i mitt liv under dessa 2 åren jag vart borta då?
Massor, men på samma gång ingenting.
Det mesta är sig likt. Jobbar kvar på samma ställe och trivs riktigt bra!
Jag och min karl hänger ihop än idag, trots många motgångar senaste åren. =)

Största förändringen är väl att vi gick o impulsköpte ett hus.
Det var inte alls planerat. Råkade liksom bara bli så. =P Men vi trivs!

Nöjer mig här för idag.. Sängen väntar!

Här får ni en skön låt att lyssna på! Dem är från Motala! =)


Kommentarer
Postat av: M i c k a

skönt och se att du lever :)

2011-11-02 @ 20:32:40
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: Jannen aka Hood

Hej, kul ses, vi som väntat ;)



Jag skriver numer mest fakta, men som du - kört igång den snacksaliga varianten på metro också, lite halvtomt :) FB tar en del tid också.



Ha d gött, nu får du skriva liiite oftare, kram,

J.

2011-11-11 @ 00:58:46
URL: http://blogg.passagen.se/survivor_in_life

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback