Happy!

Vilket bra humör jag är på idag då! Kan det vara vädret som gör det? Ändå sitter jag här inne o sölar istället för att vara ute i solen. Men är på riktigt datanörds-humör idag! =)

Pratade med Sofie en sväng förut! Hon frågade om jag ville ha hennes löshår, annars skulle hon kasta det! Så jag sa att jag gärna tar det! Är dock lite skeptisk till löshår, är skraj för att mitt hår blir skit om jag sätter i det. Men kan ju åtminstone prova! =) Roligt o få lite tjockare hår!

Varför ser jag inte ut som Christina Aguilera? Hon är ju så otroligt vacker! Snygg kropp, vackert ansikte och sen att hon har så otroligt bra röst också!

Så vacker!


Jaja...får väl försöka vara nöjd med mig själv. Har ju iaf en underbar sambo, som förhoppningsvis tycker om mig som jag är!

Åh! Imorgon är det fredag! Va härligt med helg! =) Men lite panik!! Har inte fixat presenter än. Jag o M är såå bra på det där med planering o allt. Är alltid ute i sista stund med allt. Två riktiga seegon är vi! När vi träffades för snart 3 ½ år sedan så pratade vi om att rensa i förrådet på vinden. Jag drog med mig massa skit hemifrån som fyllde upp, o Micke hade massa skit sen innan. Tror ni att vi rensat där än? Nej! Vi lånade ett förråd av grannen under oss för 1 ½ år sedan, för att vi skulle rensa i vårt. Men det gick inte så bra med det. Nu har vi fyllt även det förrådet. Och det är hur rörigt som helst. Måste ta tag i det där. Kan bli riktigt rika om vi går igenom vad vi har och vad vi kan sälja osv. Nåja.. Blir ju snart tvugna att rensa, när vi flyttar! Men det där är iaf vi i ett nötskal!

Näe, jag ska nog ta o sätta mig ute i solen en liten stund. Attans att man inte har en laptop alltså! Måste spara till en!
Later!

Kommentarer
Postat av: pussyCat

Jo kan tänka mig att d lär kännas lite ensamt då.. men du kommer väl jobba en del du oxå? =)

ska göra mig iordning här nu, J hämtar upp mig när som helst.. ska åka o handla:P

Hoppas hon tjejen slår filip o fredrik!

Storstryk av en brud! Hell yeah!

Gud vad dom skulle få äta skit av folk:)



pöss

2008-09-25 @ 16:53:16
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback