Slutar snart! =)

Nu börjar det bli tight med tid. Ska till söta svärmor idag o fira henne.
Måste komma på något kul att köpa, men vad?
Åh, hoppas inte M jobbar så länge idag så vi hinner kika lite i affärer efter något vettigt.
Jag vet inte alls vad vi ska hitta på, så han måste vara med.
Sen har vi ju hans mormor också, vad ska man köpa till henne?
Gaah.. det är svårt att handla presenter.

Nu är det bara 1 timma kvar tills jag slutar! =D
Det är underbart med helger, tråkigt bara att jag inte kommer få några lediga när jag börjar på nya jobbet. =(
Så får passa på och njuta denna helgen och nästa!

Blir riktigt seg av att sitta här vid datorn o jobba.
Sitter o gäspar hela tiden.
Och sen att det är en Windows-laptop, som krånglar hela tiden gör ju inte saken bättre! =D
Men det är bara att bita ihop. Ska ju hem snart, och då får jag sitta vid Macen! =)

Kaffe hade suttit fint nu. Attans att det inte finns någon kaffebrygg här.
Men men, slutar ju snart så får ta en kopp hemma! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback