Tjooe!

Hemma från jobbet! Har käkat lite o sitter nu o dricker en kopp kaffe! =) Vädret är lika härligt idag som igår! Helt wonderbart! Jag är lite deprimerad samtidigt som jag är super duper jätteglad för min gubbes skull... Micke sticker ev med en polare till Norge o jobbar. De jobbar isf 11 dagar i sträck o sen hemma 9 dagar. Bra lön o ja...allt låter kanonbra! =) Plus att det är bra killar han i så fall åker med! Men jobbigt att han är borta 11 dagar i sträck... Jag som är så mörkrädd.. Tur jag har min lilla morrande vaktkatt iaf! =D  Men hur som helst...han får väl besked snart om han får följa med eller ej.. O sen provar han det ett tag...Funkar det bra så drar vi nog ifrån stan! Yeeeyyh!! Undrar hur det ska gå när vi flyttar...om han är iväg så mycket. Där sitter jag ensam i ett hus på landet.. Help! Nävars...det ordnar sig! Är ju bara 15 mil till mamma o pappa.. Så får väl åka dit om det blir för hemsk! =D

Micke är iväg o lägger tak. Blir sent för honom idag tror jag. Jag tänkte att jag skulle ta o städa lite här sedan, när jag samlat lite krafter. Skulle egentligen behövt tvättat med, men det får bli en annan dag! Typ söndag eller måndag kanske! Helgen är fullbokad med kalas! =)

Haha...jag som gnällde igår på att jag aldrig hittar något i stan.. När vi gick o letade presenter igår så gick vi förbi Oskars, en butik med tokdyra kläder här i stan. O så såg M ett reaställ utanför butiken. Där hängde ett par brallor som jag tittat på för längesen o som jag gillade som fasen. Men köpte dem aldrig för de kostade 1000 spänn, o det är mycket pengar när man inte har jobb o så. Ivf så hade de sänkt dem nu... Till 100 spänn.. Weeehh! Tänkte först skippa att prova dem, för de var ganska liten storlek. Men sen provade jag dem i alla fall. De var lite tajta upptill, men satt för övrigt bra. Så jag köpte dem.. Eller Micke köpte dem till mig! Så jädra nice! Det lönar sig verkligen att vänta ibland.. Fan 900 kronor billigare än ordinarie pris..det är inte illa! =D

Dags för ett bloss här!

Kommentarer
Postat av: zandra

Heey pullan!!

Fan 900spänn i rabatt, det är underbart när man gör sånt kap! :)

Ja jag tycker verkligen vi ska ta en vinkväll:P

Var galet länge sedan! :/

Hoppas dom kommer iväg o jobbar, o att d inte strular sig med något.. men d ska d väl inte göra iof:) Verkar vara en skit bra snubbe nu som e boss på d här stället.. pöss

2008-09-25 @ 14:19:56
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback