Hmm..

Har suttit på balkongen en bra stund. Solen värmer som bara den! Wonderbart! =) Gubben ringde nyss... en kompis till honom skulle komma förbi o hämta sin dator som M fixat med! Men han visste inte när han skulle komma hem. =( Troligtvis när det börjar mörkna. E ju aplänge tills dess...vill ha hem min älskling nuu! Hur sjutton ska jag klara mig utan min stora kärlek i 11 dagar.. =O Kommer bli megajobbigt ju! Men sen är han ju iofs hemma i 9 dagar. Fast...hade vart bättre om det var tvärtom.. Jobba 9 o va hemma 11! Nä vars...det blir nog bra det där! Vad som helst, bara han inte är kvar där han är nu! Han är bara arg och tjurig varje dag. Så ett riktigt jobb gör nog honom gott! Och blir nog även bra för vårt förhållande, även om jag inte riktigt vill tänka så. =P Men hinner ju iaf sakna varann lite då.

Attans vad svårt det var att se nu då...solen lyser in på skärmen. Så jag ser bara ett tjock dammlager typ! Är så bra på det är med att damma! =)
Försökte få tag på min kära syster, men hon svarade icke. Va så längesen jag pratade med henne. =( Saknar dig gumman!
Jobbigt att ha familjen så långt bort. 30 mil till mamma o pappa, och 20 mil till syrran. Men snart blir det närmare till mamma o pappa iaf...bara 15 mil.. Då är det ju så man kan åka ner över en dag bara och ta en fika. Gör man ju inte nu precis. Sitta i bilen 4 timmar för en kaffe och sen sitta 4 timmar till för att komma hem. Näe, det funkar inte. Blir dock mycket längre till syrran o Rille då... Nästan 40 mil. =(

Gaah...kan det inte bli mörkt snart?? Dels för att jag saknar min gubbe o sen är det ju inte så lång tid kvar tills Vem kan slå Filip & Fredrik börjar då heller! =D

Borde ta en dusch...men orkar jag det nu? Tror fan inte det. Har varken ork eller lust med något juh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback