Lat flicka!

Egentligen har jag saker som jag borde göra, men orka!! Det är ju så mycket roligare att sitta här o läsa bloggar o bara slappa! =) Trodde inte mitt bloggande skulle gå så bra...utan att jag skulle tröttna o lägga ner efter ett tag. Men det är fasen så kul att bara skriva av sig! Så kommer fortsätta helt klart!

Lilla Nicky är jättelugn idag! Skönt! Han brukar vara så jobbig när jag kommer hem o springa runt o jama o klättra på mig. Men icke idag. Han ligger här bredvid mig o sover. Mys katten! =) Måste snart ta tag i hans "träning" med! Lära honom fler tricks! Han gillar ju verkligen det, kul för honom att göra något också! Istället för att bara ligga o slöa. Han kommer bli såå lycklig när vi flyttar. Ska ju bygga en stooor kattgård åt honom. Tänkte att det skulle vara träd o buskar i den så han verkligen får klättra och vara som en utekatt fast ändå inte. Han har börjat klättra i träd som bara den när vi är ute med honom i sele. Men jag blir lika rädd varje gång han börjar klättra, är så orolig för att han ska klättra för högt o bli hängande i selen. Usch hemska tanke! Men iaf, när vi fixat kattgården så är nog han väldigt nöjd! Det förtjänar han min lilla bebis! Tror inte han trivs så jättebra här i lägenheten, den är ju väldigt liten.

Skapligt slö jag är på morgonen då. M gick upp vid 6, men jag låg kvar. Sen kom han in o väckte mig när han skulle åka vid 5 i 7. Gick upp o pussade lite på honom. Sen går puckade jag o lägger mig i soffan o vilar en stund. Inte så liten stund heller. Gick upp 08.40... Tur jag inte har några direkta tider att passa på arkivet iaf. Drömde om spindlar när jag låg i soffan. En stor spindel som sprang runt på golvet hos mina föräldrar... Katten fräste åt den.. Blääh! Tror det beror på att jag såg en mega spindel igår när jag öppnade garageporten. Då satt den där o stirrade på mig.. Gaah! Skrek rakt ut. Micke fick ta en sopkvast o fösa bort den på gräsmattan. Sen när vi va i B-hult så kommer det en stor spindel krypandes på golvet.. Usch!! De är lite läskiga alltså. O nu har ju svarta änkan börjat komma till Sverige med. De är inte att leka med ju. Dessa sprindlar som skrämt skiten ur mig är ju inte farliga så sett.. Bara att de ser så läskiga ut o sådär.

Längtar till kl 21.. När Vem kan slå Filip & Fredrik börjar. Det är så klockrent ju! Bästa som de medverkat i helt klart! Hoppas karln hinner hem till dess. Han gillar det också, trots att han avskyr Filip & Fredrik. Så tråkigt bara att det inte fortsätter nästa vecka.. Vet inte när det börjar igen.. Någon som vet? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback