Söndag..

Usch o fy för gårdagen. Hade så extremt ont i huvudet hela jädra dagen. Tryckte på såpass mycket att jag spydde på kvällen. Bläähh! Var inte bakfylla... börjar fundera på om det kan vara migrän. Well...idag är det iaf borta! Skönt det!

Våra grannar är inte kloka.. Usch...vill bara härifrån NU! Igår kväll kikade jag o hjärtat på film. O hörde att det började dunka som fan i huset. En granne som hade värsta festen. Är väl ingen fara så sett.. Men det finns gränser också. Spelade lite väl högt.. Men det värsta av allt var att en av grannens polare gick ut på balkongen o pissade ut på gården. =O  Fan...gör en normal människa så eller? Denna snubben som hade festen bor snett under oss, alltså på andra våningen. Tycker synd om killen som bor under honom, som fick allt vidrigt jävla piss på sin balkong. Micke ville gå ner o knacka på o skälla ut dem...men jag stoppade honom. Han hade säkert åkt på stryk.. Jag kan ju inte göra så mycket om flera snubbar flyger på honom liksom. Sedan gick iaf två killar därifrån...o då ställer sig en av dem o pissar i en buske här på gården. Vidrigt ju! Finns ju för fan toaletter i lägenheterna. Näe usch! Riktigt irriterande hur folk beter sig ibland!

Ikväll blir det nog en mysig filmkväll med massa chips! =) Mumma!! Och imorrn skall Micke hjärtat till jobbet. Får väl se vad hans chef har att säga för negativt om mig! Han är skapligt förbannad på mig tror jag. Hoppas fan inte han tar ut det över min sötnos bara! Då är det jag som blir galen!! Får väl se vad som händer!

Inatt åker mina föräldrar till Cypern.. Faan va orättvist! Vill iväg jag med ju! Skulle behöva det nu, bara koppla bort allt o njuta av värmen! Inte bry mig om någonting, förutom min älskling! Pengar...någon??! Ska se om jag bjuder Micke på en resa framöver.. Har lite sparat...men behöver dem egentligen till annat.. Hus, dator o lite sådant. Får se framöver som sagt. Kommer ju tjäna lite mer när jag börjar nya jobbet, om jag klarar det. =S

Lyssnar på Spade - Reaction just nu...riktigt bra!! =D *stomp stomp* Fan va längesedan man var på fest alltså. Senast var FullMoon Festival 2006. Jag o Micke åkte ensamma i vår übercoola lastbil! =D En Mazda B2000. Saknar den bilen tokmycket! Vi sov i flaket...var hur bra som helst... När vi kom ner så regnade det massor, och alla försökte få upp sina tält. Ja o Micke satt i varsin solstol i lastbilen o tittade på alla som kämpade o drack öl! Hehe! Dagen efter slängde vi upp ett skitstort tält...o ett mindre tält i det stora... Sov bara där en natt.. Var fan så mycket bättre i lastbilen! O egen toa hade vi med oss! =) På hemvägen köpte vi en massa öl o vin också! =) Fick ju lasta ett ton i Mazdan! =D

Nä...dags att ta tag i lite saker här!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback