Snart så!

Nu är det inte länge kvar tills Vem kan slå Filip & Fredrik börjar! =)
Ska bli kul o se vem som vinner.
Pinsamt som fasen för dem om bruden krossar dem! Höhö! =P

Imorgon kommer bli en bra dag, känner det på mig! =)
Har vart på skitbra humör idag, inte vanligt att det håller i sig en hel dag alltså!
Alltid något eller någon som lyckas göra mig förbannad!
Men, nu är det slut med det!
Skall bli så glad & positiv så folk tror jag är helt dum i hövvet! =P
Bli den spralliga Cattitude igen, istället för en jävla bitterfitta! Yeah!!
Back to fjortis stadiet? Hehe!

Det är inte farten som dödar utan smällen.
Engelsk översättning: It's not the fart that kills it's the smell.

Well...nu är klockan mycket här.
Ska ta ett bloss innan det börjar!

Ha det tokbra så länge!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hehe! Jo det är sant.Kul blogg jag garvade en del.Önskar jag kunde bli överdrivet glad men folk tycker jag är konstig ändå hehe.Kramizar

2008-09-25 @ 21:21:28
Postat av: Anonym

Haha vad go du e! :)

Så din karl klipper tånaglarna like a bad guy, hittade inte nagelsaxen? :P

Fan att tjejen inte vann över Filip o Fredrik.. d hade varit skoj ju!

Pöss

2008-09-25 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback