Slut.. =(

Då var det över. Filip & Fredrik vann, för dem som missade det!
Tråkigt att det inte är nästa vecka också. Gillar verkligen det programmet!
Men men...den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Eller ska det vara alltid för länge?

Nu är det snart sovdags här! Upp 06.00 imorgon.
Micke måste upp då iaf! Jag ska verkligen försöka gå upp då med!
Får väl se hur det går med den saken! =D
Är ju så underbart att ha tid på sig på morgonen.
Hinna käka frukost, dricka det underbara morgonkaffet och läsa tidningen!

Sitter o snackar med Erica lite på msn här! =)
Den jäkeln har vart utomlands en vecka med sin man. *avundsjuk*
Vill också till värmen ju!! Inte roligt med höst & vinter. Burr!
Känns som alla drar utomlands hela tiden.. bara vi som stannar här i Sverige o tråkar! =P

Shit...tänk om min karl drar till Norge redan på MÅNDAG. =O
Det är inte alls många dagar kvar ju.
Den snubben som är boss ville att de skulle åkt redan imorgon. Men så blev det inte iaf..
Vet dock inte om M får haka på ens, men tror inte det ska vara några problem.
Han har ju jobbar med ställningsbygge förut o kan det där! =)

Well.. Ska kanske ta o stänga ner här då.
Måste ha en liten TV-stund innan jag lägger mig!
TV:n är det enda sömnpiller man tar genom ögonen!
Men vi hörs imorgon igen!

Sov gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback