Skål!! =)

Äntligen helg igen! Wonderbart att sooova ut! =P Imorse ville inte lilla jag vakna...var jätteseg. Så gick till arkivet först vid halv 10. Satt kvar där till halv 2..så mina 4 timmar är gjorda iaf! Skönt det! Micke, grannen Jimmy och en jobbarkompis till Jimmy kom in till stan när jag slutade. Micke skulle fota lite nere i arkivet. Bilderna ska han ha till arkivets hemsida som han håller på med! =) När han fotat klart så gick vi till Bambugården o käkade Thai buffé! =) Behövde det...va så galet hungrig! Sedan gick Micke till Swedbank o fixade lite shit. O efter det var det dags att gå till min bank, Handelsbanken. Fick hem ett brev för ett tag sen att det kortet jag har inte görs längre. Och då skulle jag fylla i ansökan om Frikort. Gjorde det o fick hem kod o kort nu i veckan.. Men ivf...så skulle jag aktivera kortet o ändra koden tänkte jag. Aktivera kortet gick bra. Men ändra koden kunde de fan inte göra. Blääh! Så nu måste jag lära mig en ny kod...=(  Och det värsta med hela skiten är att det kostar 10 spänn att ta ut pengar i bankomater, förutom Handelsbankens egna. Tror ni de har en bankomat här i stan...nej då! Så för varje uttag jag gör får jag betala. Sjukt kasst! Tanken är väl dock att jag ska betala direkt med kortet i butik. Men jag gillar inte det där riktigt. O gå ut på krogen med ett sådant kort...det är totalt livsfarligt! Så ska ta o byta till Ica-banken eller nåt!

Jahopp...vad ska ni hitta på i helgen då? =) För vår del blir det nog lugnt. Skulle behöva tvätta lite egentligen. Får väl kila ner sen o se om det finns någon ledig tid! Gäller ju att orka också...=P Blir ett jädra spring upp o ner...vi bor ju högst upp...o då ska man springa ner för alla dessa trappor, och sen upp igen. Och det är ju inte en gång liksom!

Burr...det är kallt här! Sitter i Mickes stora mysskjorta o försöker få upp värmen lite! Slapparkläder är underbart! =D Fy fasen för o sitta i stela jeans eller så hemma.

Wow!! "Sne-parkerar-fittan" står skapligt rakt parkerad! Kors i taket! Det ska bli skönt o slippa se den där jävla kärringen o hennes fula bil när vi väl flyttar! Hehe! Fasen vad jag är hatisk! Låter väl som världens monster slash fjortis när jag skriver sådär. Men hon stör mig verkligen!

Är lite uttråkad här så jag sitter o tittar på www.onodiginformation.se. Riktigt kul med massa onödigt vetande..
Visste ni t.ex att en jordnöt innehåller lika mycket fett som en kilometer gurka? Eller detta... Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till exempel genom att ta i dörrhandtag. Hehe!

Fastnade galet där! =P
Ska kika lite till, sen ska vi över till grannen en sväng! =)
Ha det kanon så länge! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback