Redo för stan!

Sitter här o väntar på karln nu! Han måste komma snart om vi ska hinna... Jobbigt som fasen att stressa som en tok i butikerna.. Skulle behöva nya byxor...hmm... Men dagens mode suger. Well...det mesta iaf.. Jag har aldrig varit någon modeslav.. Utan har alltid använt sådant som är bekvämt och som jag tycker är snyggt! Det är inte alltid alla som gillar min klädsmak, men det skiter jag fullständigt i.. Titta åt ett annat jävla håll om det inte passar liksom! Men iaf...ett par nya brallor skulle va bra. Frågan är bara om jag hittar något här i stan, finns bara skräpbutiker... HM, Gina o sånt där tråkigt!

När jag gick i 8:an gjorde jag en väldigt korkad grej som jag ångrat ända sedan dess.. Var för lat för att plocka ögonbrynen och fick inte till den formen jag ville ha så jag tog en rakhyvel o rakade bort en del av dem istället..och målade i den halvan som ej fanns. Så jag har haft halva ögonbryn sedan dess...tills nu... för ca ett halvår sen.. Då helt plötsligt växte de ut på exakt rätt ställe...*poff* Skumt men fan så glad jag är! Tänkte tatuerat dem, men seg som jag är så ska jag ju fundera i evigheter innan jag gör något. Tur det just i detta läget iaf! För nu har jag ju hela ögonbryn igen! =) En sak är säker...någon jädra rakhyvel kommer inte i närheten av mina ögonbryn någonsin igen!!!

Näe...nu är det dags att dra här. Se hur många äckliga idioter man ser på stan idag då. Usch å fy!

Well...ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Va go du e pullan: "Se hur många äckliga idioter man ser på stan idag då"

Du uttrycker dig så underbart:) :)

Hittade ni ngt skoj i schtan?

Puss

2008-09-24 @ 16:34:05
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/
Postat av: Jozzan

hihi jo det där med rakhyvel på ögonbrynen har man ju allt testat på :D och mina är inte helt ordentliga ännu, men då finns det alltså hopp att de växer ut igen haha.

2008-09-25 @ 14:31:30
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback