Rätt eller fel?

Tackade ja till jobbet igår, men vet inte om det var rätt eller fel. Ångrar det nästan, men samtidigt vet jag att om jag tackat nej så hade jag också ångrat det. Skall ivf upp till Stockholm o träffa chefen, kika in kontoret o följa med på någon demo. Känns sjukt jobbigt. Vill inte till Stockholm, jag gillar inte staden. Ska se om jag kan ordna så jag får haka på nere i Götet eller så istället. För bo ensam på hotell i Sthlm, det gör jag bara inte. Visst att Micke följer med mig, men då måste vi ju hitta någon som tar katten. Gaaah! Känns bara så jobbigt allting. Orkar inte tänka. Och har inte tagit upp det med Arkivet än, o det måste jag göra snarast. Men vill inte svika dem. =(

Suck... Älskling är o jobbar, o har inte fått lunch än.. Så dåligt alltså. Fattar inte hans chef att de behöver mat när de sliter så som de gör?? Hoppas fan att han skiter i den där praktiken snart, leder ju ändå inte till något. Stackars min karl! Fast på nåt sätt får han ändå skylla sig själv. Han säger ju inte ifrån, utan låter sig hela tiden utnyttjas. Tråkigt bara att det ska finnas människor som utnyttjar andra så fort de får chansen.

Oh...igår var min karl så redig så. Som en jädra duracellkanin. Kommer hem från jobbet o föreslår att vi ska åka o handla lister till köket. O det gjorde vi! Sedan började han greja med det, la en bit golv som saknades, det vart skitsnyggt! Sedan åkte vi till hans plastfar o syster Miri o lånade ett verktyg. Då började han byta däck på Miris cykel. Kunde dock inte byta däcken, då vi alla insåg att däcket Miri fått av nåt pucko på Biltema var för litet, trots att han sa att det skulle va samma storlek som de gamla däcken. Väl hemma igen så fortsatte han med listerna! =) Blir riktigt nice när det är färdigt! De små detaljerna gör så mycket, får allt att se så komplett ut! =) Får väl se om stackarn orkar fortsätta idag. Är ju ingen brådska direkt. Har vi kunnat leva här i ett halvår utan lister så går det nog bra ett tag till! =)

Ikväll tänkte jag kika på Vem kan slå Filip och Fredrik! Kan nog vara roligt! Sen såg jag även att America's got talent gick idag med! Får väl dock se om jag orkar vara vaken så länge.

Weeiii...nu kom älskling hem!! Den stollen har pallat plommon!! Haha! Gott! Så ska ta o mysa lite med honom o käka plommon!

Later!

Kommentarer
Postat av: Pussy Cat

Tjohoo!

Tycker du gjorde rätt i att tacka ja.

Man brukar oftast alltid ångra sig annars..

"varför tog jag inte chansen"

Synd att Rutger e så på när d gäller pissen, kunde haft han här annars.

Iof kan vi titta till han hemma hos er men d blir ju inget vidare sällskap för han då.



Well ska ta en betapet nu, helt såld på det.

Sen ska jag nog ned o köpa lite godis:/

Socker torsk som jag är!

Puss o nyp!

2008-09-09 @ 17:20:33
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback