Nä nu jävlar...

Det här är helt jäkla sanslöst... Blev skapligt bra från min förkylning, men nu har jag blivit sjuk IGEN... Det är för sjutton tredje gången nu. Är så trött på det, har vart sjuk sedan i början av Juli. Blääh! När ska det va nog??

Har blivit erbjuden jobb...men är väldigt kluven. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Min gamla chef ringde mig och frågade om jag ville ha jobb på deras nya kontor som skall öppnas. De ska bara anställa 3 eller 4 stycken, sådana som de verkligen tror på. Och det är ju jättekul att han ringer mig och frågar! Gick ju iofs bra för mig när jag jobbade som säljare för dem. Men det jobbiga var ju att det blev till o jobba varje helg. Men ivf så kunde jag antingen jobba i Örebro, eller om vi nu ska flytta så kunde jag jobba i Dalsland istället. Och så skulle jag i så fall få tjänstebil, tjänstetelefon och tankkort. Vill egentligen inget hellre än o tacka ja. Älskade mitt kära säljjobb jag hade. Men ändå är jag lite kluven. Tänk om jag inte klarar av att  sälja så många maskiner i månaden som är kravet? Skulle va skitträligt. Men å andra sidan så ringde han mig förmodligen för att han tror på mig! Har ju klarat det förut. Gick ju så bra för mig så jag vart teamleader efter bara någon månad. Och min chef sa att jag kunde bli första tjejen i Sverige som fick öppna eget kontor. Så vart det ju tyvärr aldrig, när jag flyttade hit till Motala så kom jag av mig med jobbet. Folket här i stan va tråkiga, o ingen ville ha en demonstration. Och då är det inte lätt att sälja.

Igår va vi på pizzeria Maxim o käkade med Mickes mamma! =) Blev lite öl o vin till maten också! Och lite innan, och även lite efter! =D Satt o diskuterade Dalslandsflytten med henne, och hon tyckte det verkade jättebra! =) Hon vill åka upp någon helg o titta på stället! O tyckte verkligen att vi skulle prova flytta dit iaf. Funkar det inte där uppe så kan man ju alltid flytta tillbaks till sunkiga Motala! Dock vet jag inte om jag vill göra det, om vi väl flyttat!
Eftersom jag ev har jobb om jag väljer att ta det så får vi flyttbidrag också eller något i den stilen. AF betalar en flyttfirma för att köra upp alla våra grejer. Och det är ju alltid bra! =D

Nää...om jag skulle ta o posta lite brev och sola lite kanske!! =)

Later!

// Cattitude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback