Mysig kväll med min gubbe!

Funderar på att gå ut o käka något gott! Men kan inte bestämma vart vi ska gå riktigt.. Lyckan eller Ming står det mellan! Kollade in ett nytt ställe här i stan Nöjeshallen.. Men menyn var sjukt dålig. =(  Alla restauranger här i Motala har blivit mycket sämre. Eller så är det jag som blivit väldigt kräsen! Hehe! =P Måste ivf bestämma oss snart.. Vill vara hemma tills Idol börjar!

Gaaah...snart börjar jag jobba som försäljare igen. Shit, det är inte länge kvar. Väldigt blandade känslor alltså. Men kommer iaf vara kvar på arkivet på onsdagarna mellan 9 o 11. Om det inte krockar med jobbet då! Känner att jag vill hjälpa dem. Plus att det är bra om det skulle skita sig med jobbet. Då kan jag komma tillbaka till arkivet!! Bor väl dock inte kvar i den här skitstaden så länge till! =D Ska bli underbart att börja ett helt nytt liv långt härifrån! =) Vissa kommer man ju sakna som fasen, men de finns ju alltid kvar i ens liv ändå!

Nu ska jag pussa lite på min underbara prins o försöka komma fram till vart vi ska gå o käka! =)


Kommentarer
Postat av: White niggah ass

Heey!!

Fan så gött d låter med att "börja ett nytt liv",

jag skulle med vilja få jobb o flytta.. men d lär väl aldrig ske.. jag har no balls! Rädd för förändringar:/ o behöver någon som puschar mig som FAAN:)

Vad hittar ni på i helgen då snutta?

2008-09-18 @ 20:16:06
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback