Middag!

Karln står o lagar lite mat...blir Quorn pytt! Riktigt gott är det! =) Gillar de quornprodukter jag provat hittils.. Det enda jag vart lite besviken på var när vi gjorde lasagne på quornfärs. Vart någon konstig smak, eller så var det osten som gjorde det.

Gaah...är arg på min lilla bebis nu. Den lille fan har pissat i en handduk..=S Sådär lagom fräscht. Var inget fel på lådan, så han har nog gjort det bara för att jävlas. Såå irriterande. Är bara fel på honom hela tiden ju. Han kan inte äta någon mat förutom Specifics burkmat, dietfodret FRW. Han spyr av allt annat. Och blöder i magen. Men så länge han går på dietfodret är han kanon i magen. Ska dock uppsöka djursjukhus för o ta reda på vad som är fel. För det här funkar inte. Hans tänder blir fula o han får dålig andedräkt av blötfodret. Plus att det är svindyrt. 1000 spänn i månaden. =O   Så någonting får göras snart. Är ju synd om stackarn också. Han vill ju inte spy precis överallt, och han skäms jättemycket när han gjort det. Får ta o mysa lite med bebis när jag kommit över det där med handduken!

Hehe! Jag blev förbannad i torsdags. Fick inget svar av Mickes chef på sms:et som jag skickade i onsdags. Så jag skickade ett nytt i torsdags, fast till hans andra nummer. Skrev samma där, att Micke var tvungen att hjälpa mig på fredag. O sen tillade jag att jag är trött på att han kommer hem varje dag o är tjurig över att han sliter som ett djur för ingenting. O att jag är trött på att han gapar o skriker på mig, när det i själva verket är chefen han är förbannad på. Ivf så hörde inte hans chef av sig på fredagmorgonen. Och han hörde inte heller av sig ang idag. =D
Undrar hur arg han är på mig...?
Men alltså...jag tycker att det är så tråkigt att han ska utnyttja folk. Han är en jättesnäll o rolig kompis, men som chef verkar han inte vara riktigt lika bra. Och Micke gör ju inget åt saken, så då får lilla jag rycka in! Får väl se vad som händer nu. =P

Dags för mat här nu!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback