Marcus är på väg!

Yeah! =) Min wonderbara vän Marcus är på väg hit! Skall va här o rocka med oss i helgen! =) Roligt som fasen! Har inte träffat honom sen i November. Fan...det är ju snart ett år sedan. =O  Shit vad tiden går. Ivf så ska vi hitta på någe trevligt i helgen! Så kommer väl Matilda över o umgås med oss också! =) Hoppas det går bra mellan henne o Marcus! =P

Idag är jag trött som bara den.. Går ju så mycket bra på TV på kvällarna. Igår vart det först Idol, sen Vem kan slå Filip & Fredrik och sist America's got talent. Så kom inte i säng förän vid 12. Och sedan gick vi upp 05.50. Karlstackarn började jobba 06.40 idag. =(  Brukar gå upp med honom när han går upp tidigt, även om jag inte börjar förän 8. Är lika bra, om jag går o lägger mig igen så är risken att jag försover mig vääldigt stor! Lär väl i alla fall somna tidigt ikväll. Micke lär komma hem sent, så han är nog skapligt trött då. Och Marcus har ju jobbat idag och åker nu 30 mil för att komma hit. Så han lär väl också vara trötter. Men imorgon! Då jädrar! =) Jag ska jobba som vanligt, men efter det kan jag tänka mig att det blir en del öl! =)   Behöver dock till Borensberg för att köpa kattmat. Så lilleman klarar sig i helgen!


Visst är han vacker?! =)



Näe, nu ska jag ta o dammsuga lite här innan Marcus kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback