Jobbar...

Sitter just nu på jobbet, o mår riktigt dåligt. Har nog feber, o är snuvig som bara den o nyser konstant. Men är bara en timma kvar tills jag slutar. Så får väl försöka stå ut! =)

Hjärtat är också iväg o jobbar o han e tvärsjuk med. Är ju dock värre för honom, han får ju slita som ett djur. Skillnad på mitt jobb, sitta vid en dator o skriva ut brev, arkivförteckningar och kundjournaler, inte alls lika ansträngande. Stackars min prins, hoppas han slipper jobba länge idag. Imorgon skulle han iaf få vara ledig!! Men jag måste jobba imorgon med, ska även på ett möte vid 11. Men sen är det äntligen helg! =D

Får väl se vad vi hittar på i helgen, skall iaf träffa Mickes syster, söta Miri i helgen! Hon är hemma på besök en sväng. Bor i sin husbil nere i Götet just nu, men första oktober drar hon neråt i Europa och blir där hela vintern. Hon har bott i Spanien två vintrar i rad nu. Önskar jag också kunde göra så, vilken frihet!!

När jag vaknade imorse hade jag fått sms av min kära mor! De hade kommit hem från sin utlandsresa! Var skönt att veta att de var hemma i tryggt förvar, är så mycket flygolyckor hit och dit hela tiden. Så man blir ju lite orolig. Men nu är faran över, och jag är lugn igen! =)

Jag måste införskaffa ny dator och ny hårddisk!!! Kör på karlns iMac just nu. Var från början tanken att han skulle ha den till sitt musikskapande, men han har varken ork eller lust att lära sig macen. Så jag har suttit på den sen vi köpte den, men känner att jag vill ha en dator som är bara MIN! Har ju min ex-dator, en Windowsburk. Men jag klarar inte av det korkade operativsystemet längre, Windows är så värdelöst!! Plus att min karl nog ska ha den datorn! Så jag sitter o väntar på att det ska släppas nya MacBook Pro:s!! =) Är sugen på laptop, så smidigt! Men samtidigt är de så sjukt dyra, 17.500:- ungefär. Så blir till o spara ett tag till! Är väl egentligen värt pengarna, macarna är ju underbara! Men har man inte hög inkomst så blir det mycket pengar!

Well...skall kanske ta o jobba lite här igen!! Slutar snart, o tänkte få klart några brev till innan jag går hem!!

Later!

// Cattitude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback