Jag kan vara en bitch..

Hehe!! Så är det. Men blir så trött på att min karlstackare får slita som ett djur. Så nu messade jag hans chef o sa att han måste va ledig på fredag. Behöver hans hjälp skrev jag. Och så är det också!!! Han ska fan inte jobba till kl 9 på en fredagkväll en gång till, inte på det företaget iaf. E ju skillnad om han får lön liksom! Så nu hoppas jag att hans chef låter honom vara hemma då. Annars är det jag som blir ännu bitchigare! Och då blir det inte kul för det företaget! Hehe!

Får se nu hur det blir om Marcus kommer o hälsar på i helgen! =) Hoppas han hittar kattvakt åt lilla Nova! Självklart får hon följa med hit också. Men det är frågan hur det går me vår lilla Nicey. De har ju träffats en gång förut, men då var Nova så liten. Och Nicey struntade mest i henne, iaf efter första natten. Men nu när hon är större är det nog svårare. Vår lilla buskatt är inte så glad i andra djur. Men däremot älskar han människor! Men men...det ordnar sig väl hoppas jag! Vore kul om han kom. Så får han ju träffa söta Matilda också! =D  Försöker para ihop dem! Hehe! =P

Nu är ivf gubben på väg hemåt. De får ju åka runt som hottentottar o fixa med all jävla skit. USCH! Blir såå förbannad bara jag tänker på det där företaget.

Well...ska gå o avreagera mig på nåt innan karln e hemma!

Kommentarer
Postat av: Pussy Cat

Din karl måste bli en bitch!

Han är alldeles för snäll!

Låter som han blir fett utnyttjad!

Hatar folk som utnyttjar andras snällhet o inte ger ett skit tillbaka!

Hoppas d går bra med jobbet o så pullan, fan så coolt med en smart car:) Är fan avundsjuk:P



Miss u!

2008-09-10 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback