Hemma!!

Blev en mysig fika med min karl efter jobbet! På Ubbes! Efter det åkte vi till Maxi en sväng o handlade lite! =) De säljer Quorn produkter rätt billigt denna veckan, så är lika bra att bunkra upp! =D Och tog även en liten tur till bolaget, vart så sugna på ett glas rödvin! Så köpte en flaska Mozaika! Riktigt gott vin!! Och billigt dessutom!

Usch, mår verkligen inte bra idag. Febrig o jäklig! Skönt att det bara är en dag kvar att jobba innan helg! Men samtidigt vill jag aldrig att den här veckan ska ta slut. Måste ge min gamla chef besked i slutet på veckan ang jobbet. Och jag är så sjukt kluven. Väntar just nu på att min pappa ska ringa, så jag kan rådfråga honom lite! Han har alltid bra svar på saker o ting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback