Det gick bra ju! =)

Micke har vart på möte med sin chef nu. Och det gick bra! =D Han ska jobba först på torsdag. Blir dock långa dagar torsdag och fredag. Eller...fredagen ska vi ju o fira hans mor som fyller år! =) Så då får det ju inte bli för sent! Så har han även förberett honom på att vi kanske flyttar snart. O då sa han att han hade en kompis som jobbar i Norge, o att han kanske behövde någon! Så tror han skulle kolla upp det! Hur bra som helst ju! Kanske lämnar Motala tidigare än jag trodde! =D

Just nu sitter jag o Micke här o trixar med Arkivets hemsida. Jag skriver texterna åt honom o han kopierar bara ur dokumentet jag skrivit! =) Teamwork! Finns ju inget roligare om du frågar mig...älskar att sitta o skriva på datorn! Vill få upp min skrivhastighet till galen super-duper turbo! =D Funderar på att byta till en annan tangentbordslayout. Finns de som är bättre än QWERTY-layouten! Fast det första jag vill skaffa är ett tangentbord helt utan bokstäver o siffror på! =) Så kul o jävlas med folk på det viset! =D Jag kollar aldrig på tangenterna när jag skriver och har inte gjort det sedan jag gick i gymnasiet heller. Förresten...nu ljög jag...Tittar på tangenterna ibland om jag skriver med en hand eller om jag sitter toksnett. Men sitter jag mitt framför tangentbordet med båda händerna på så vet jag precis! =) Konstigt det däringa ändå. Well...datanörden har talat! =D

Ska försöka att snart flytta över bloggen till min hemsida också! =) Måste bara orka ta tag i det! Kanske skulle be min söta karl! Well...får väl se... Men det är ju hela tanken med min hemsida...att jag ska blogga på den! =) Kommer väl dock ha mycket annat där också!

Reggade mig på www.mypetbook.se idag! En sida för folk med djur! =D Så nu ska jag hitta vänner till lilla Nicky! =) Fanns dock bara en somali än så länge...eller 2 nu då med Nicky! =) Kommer väl förhoppningsvis fler! =) Söt sida iaf! =) Är för alla olika sorters husdjur. Med en "park" där man ser senaste händelser, senaste husdjur m.m. Och så finns det forum. Kan nog bli riktigt bra om det bara blir fler medlemmar! Så man kan diskutera saker hit o dit eller bara träffa folk som delar ens enorma djurintresse! =)

Well...ska ta o käka lite här nu. Later!



Kommentarer
Postat av: >Robin Hood>

Hehe, jag regga mig på skoj, har aldrig testat så, men har ju Vovve så. Men det ser ut vara rätt många nu? Är du Cat också här?



Kraaam

2009-03-30 @ 12:52:17
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback