Bored...

Sitter här o lallar, o snackar lite med söta Zandra!! =) Dricker en öl..=P O lyssnar på lite mysig Full-On, men är ändå såå uttråkad. E nog bara för att jag vet att det inte blir någon mer öl idag, ska ju upp kl 7 imorgon. Buhuu! Men men, sånt är livet! Skall ju vara glad för att jag har något att göra iaf! =) Blir tråkigt att gå hemma i längden!

Har pratat med min far i säkert en timma idag ang Dalsland. Tagit reda på lite om huset, vad som behöver göras o så! Han tycker att vi ska vänta med köket iaf... Men det tycker nog inte vi.. Vi är ju så bortskämda som det är nu. Allt är i prinicp renoverat här i lägenheten! Nytt kök, med schyssta rostfria "vitvaror".. Borde det inte kallas nåt annat än just vitvaror? Blir så fel när de inte är vita...höhö! Knas Cattitude är framme igen! Men iaf.. det blir ju inte alls samma standard i huset, till en början. Men får väl försöka stå ut...tills man har råd att fixa det! =) Jobba i Norge vore ju verkligen det ultimata.

Har fortfarande inte bestämt mig ang säljjobbet. Gaaah! Så jobbigt! Om jag bara kunde få lite mer tid att fundera över det. Om jag tar jobbet så kommer det bli väldigt mycket kvällsjobb och helgjobb, och det är det jag saknar minst med mitt gamla jobb. Älskar att ha helgerna lediga iaf! Men om jag inte tar det så kanske jag sumpar mitt livs chans. Well...ska ringa min gamla chef imorgon o snacka lite iaf!

Nu är det Idol-dags!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback