Jag är en jävla slöis!

Har inte kommit långt med ett skit här ännu.
Börjar med en kopp grönt té! Sen måste jag nog sätta igång.
M hatar när jag städar med min älskade Kirby. Den låter för mycket säger han..
Så tänkte jag iaf skulle gjort det innan han kommer hem!


Skulle behöva klippa mig snart igen... Fiii...=P
Du gjorde det så bra sist! =D

Matilda gumman...lider verkligen med dig!
Du förtjänar inte den skiten.. Blir så irriterad på sånt däringa alltså!
Hoppas verkligen att det blir ändring på det!

Jag är så galet trött... borde kanske ta en powernap..
Fast å andra sidan...gör jag det så är jag säkert ännu slöare när jag vaknar igen...hmm..

Kommentarer
Postat av: Fiii

hehe här kan du få köra me kirbyn hur mkt du vill :D

visst kan ja klippa dej bejb! bara du hör av dej!

Puss

2008-10-16 @ 15:34:22
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback