Vill sova!

Blev ingen film.. Karln orkade inte hänga med i en film. =/
Tar det imorgon istället! =D
Nu är det inte så jättelänge kvar tills vi ska åka iaf! Skönt det!
Bara längtar efter att få lägga mig i sängen!
Usch, hoppas inte det är allt för halt ute nu.. =(
Har inte fått på vinterdäck på S60:n ännu. Inte på Corsan heller för den delen..

Sitter ju iofs vinterdäck på Smarten, men det får ju bara plats 2 i den. Hehe!
Har aldrig i hela mitt liv sett en så liten bil.
Tyckte att vår Corsa var liten, men jämfört med Smarten så är den gigantisk.

Fasen vad avundsjuk jag är på vår granne o dem som drog till Thailand idag då. =/
Inte för jag är så sugen på just Thailand, men värme hade fan inte vart fel nu!
Men men, får väl försöka stå ut ändå.

Nu sover min söta karl! Han är så söt! Halvligger i soffan o snarkar!
Älskar dig mitt hjärta!

Näe.. Om jag skulle ta o byta om så jag är redo när de ringer kanske.
Träligt bara att det tar 40 minuter eller nåt sånt att köra dem hem och sedan åka tillbaka till Motala.
Kanske ännu längre tid nu om det är halt ute. Gaaah!
Imorgon ska jag verkligen sova ut iaf! =)

Well...vi hörs imorgon!
Sov så gott!! Det ska då jag göra sen iaf! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback