Blahaa!

Är uttråkad. Blev inte av att måla idag..
Tar det imorgon istället!

Jag blev galet deprimerad förut. Fick för mig att prova en kjol som jag inte haft på jättelänge.
Fick inte ens över den över höfterna.. =(
Visst...jag är jätteglad över att jag äntligen kommit upp i vikt lite.. Men att inte kunna använda min absolut coolaste kjol är jävligt deprimerande.
Så.. ska jag gå ner i vikt igen och se för jävlig ut, eller ska jag försöka hitta kjolen i större storlek?
Självklart kommer jag inte gå ner i vikt för att komma i mina pyttesmå kläder.. hehe!
Så ska leta som en tok efter en ny kjol! Hoppas bara jag hittar en!

Skål på er! Hoppas ni har en trevlig kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi tar en kväll med vin och syjunta såklart så syr vi om alla kläder som vi inte får plats i längre :P



all problems solved =D

2008-10-27 @ 09:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback