Tjo & Tjim!

Har lunchat lite med gubben här. Så nu är jag galet mätt!
Idag kom jag faktiskt upp i tid! Wohoo! Kors i taket! =P
Va uppe 5 över sju! Så slapp stressa arslet av mig!
Wonderbart att sitta o slappa lite med mackor och en kopp té!

Fick gjort hur mycket som helst på jobbet idag! Känns skönt!
Detta var kanske min sista dag. Imorgon bär det av till Stockholm.
Hämta min lilla bil. Skitkul i snöoväder. Gaaah!

Sitter o glor på bilder här.. Hittade en grej från förra sommaren, när jag, Micke o Nicky va på
Visingsö med mina föräldrar.

Tyckte den va så jädrans cool! =)


Hur galet vacker är inte den bilden då? =) Me like!!
Jag älskar trollsländor! De är såå vackra!

Well...skall ta o fortsätta med min hårddisk lite här nu!
Hörs om en stund igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback