Måndag igen!

Helgen har rusat förbi. Går alltid så fort ju. =(
Har ivf haft supertrevligt hela helgen! =)
Tack alla goingar! =)

Igår va vi i Borenshult, Micke fixade med stereo o så i sin systers husbil.
Ska dit idag med! Måste få klart det så hon kan lämna den här kylan! *avis*

Wiie, ikväll kommer I ditt ansikte, kl 21.55 på 5:an!
Roligt som fasen det där! =)
O så är det ju säsongstart för Design: Simon & Thomas! =D *me like*
Så blir som vanligt en härlig TV-kväll! =)
Men först som sagt...B-hult!

Jag gör ju mina sista dagar på arkivet här nu.
Skulle egentligen till AF på onsdag vid 13.
Men blir nog tight att hinna med det. Slutar ju kl 12 o sen lunch med styrelsen.
Så får skjuta på Arbetsförmedlingen lite.

Well, ska ta o packa ihop lite prylar jag skall ha med mig här.
Hemma ikväll igen! =)

Have fun, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback