Macbook Pro!

Samlade lite krafter och sprang bort till affärn!
Det gick att betala med mitt kort! Wow! Hehe!
Gubben står o gör lite middag! Morotsbiffar!! =D
Så snart är det matdags här! *hungrig*

Idag är det lill-lördag!
Kanske skulle fira det med ett glas vin till maten? Eller inte..
Fast iofs säger de ju att ett glas rödvin om dagen är bra.
Men då gäller det ju att det blir bara ett glas också! ;)

Jag kommer inte köpa nån Macbook så länge..
Vill ha nya Macbook Pro! Så ska försöka vinna på lotto eller nåt!
Egentligen är det så onödigt. Karln har en laptop, och 2 små såna där media-centerdatorer typ.
Sen har han ju "tagit över" min Windowsburk som jag övergav när jag hittade hem = gick över till Mac!
Och så iMacen då...den är hans, men han har aldrig använt den. Men det har jag! <3

Ska ta ett bloss här, sen blir det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback