Huvudvärk

Har haft ont som bara den i skallen hela dagen. =(
Skitjobbigt! O ja vägrar ta tabletter.
Tar bara tabletter om det är absolut kris. Som typ första dagen på mensen.
Då får jag så ont så jag inte kan stå, och är tvungen att ta en tablett.

Nu är det inte många dagar kvar för mig på Arkivet. =(
Gör min sista dag på onsdag.
Och när jag slutat så ska jag ut o luncha med 2 stycken i styrelsen.
Ska få en present oxå! =D
De frågade mig vad jag ville ha, men sa att jag inte behövde någon present.
Men det skulle jag ha sa dem. Så har funderat på vad jag behöver.
HÅRDDISK! Så ska få ett presentkort av dem!! =)

Nu ska jag ringa mami...=)
Hörs om en stund! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej pullan!

Han har inte hört ngt än..

Kanske om en vecka säger han här.

Well vad hittar du på idag??

Jag sitter o väntar på att klockan ska bli 9.40 så jag kan knalla iväg till JC :P

Hoppas tiden går riktigt fort idag!!

HEEEELGGG!! :) :)

Puss o nyp!

2008-10-03 @ 09:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback