God morgon!

Bläää för att vara uppe så här dags.
Har käkat lite frukost, Micke åkte nyss till jobbet.
Jag funderar på om jag ska lägga mig en stund igen, men är ändå ganska korkat.
Då sover väl jag fram till lunch eller nåt.

Hur dags blir det ljust ute?
Vill inte gå in till stan i det här mörkret... O så regnar det. :(
Stackars gubben som ska jobba ute..
Får se när jag går in till arkivet. Blir nog inte vid 8 iaf...

Well...tar o lägger mig en stund ändå tror jag. =D *slöis*
Hörs senare idag!

Kommentarer
Postat av: Fiii

hehe slappis cattis :P

hur har du de i morron gullet? sugen på en kaffe å massa skvaller?

Puss å nyp i skinkan

2008-10-20 @ 11:22:07
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback