Att jag aldrig lär mig..

Mår inget vidare idag. Blev lite för mycket av det goda igår.
Så den här dagen är riktigt hemsk. Huvudvärk, illamående..
Undrar varför jag är så korkad att jag dricker så mycket, när jag vet att jag kommer må skit dagen efter.
Skärpning Cat!

Well, hade kul som fasen igår iaf! =) Så mysigt att vara här!
Jobbigt att ha mamma o pappa så långt bort. Blir ju inte att man träffar dem så ofta.
Tråkigt att denna helg snart är slut. Vill inte åka hem imorgon ju!

Men men.. De kommer nog upp och hälsar på oss i Motala snart! =)
Ska lägga mig o vila en stund i hopp om att huvudvärken försvinner!

Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: sandra

mm precis usch =/ men men får se hur det blir ikväll. tack du =) vad ska du hitta på då?

2008-10-18 @ 16:32:58
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: melissa

sv; ok :) tack!

2008-10-19 @ 10:21:06
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback