Äntligen hemma!

Den här dagen har vart galet lång. Det är så segt att åka bil så många timmar i sträck.
Velade först runt på Arlanda för att hitta rätt gate.. Och sen åkte vi till kontoret.
När vi åkte därifrån så regnade det o självklart var det tvärlånga köer. =/
Var skönt att köra automat då iaf!

Skulle bara vilja lägga mig nu, men ska köra hem ett par kompisar till Vadstena kl 1 i natt.
Så är lika bra att hålla sig vaken. Somnar jag så lär jag väl vakna först imorgon.

Lilla Fiii kom förbi oxå! Hon skulle ut på krogen.
Så söt hon var... utklädd till djävul! =)
Är det bara vi som inte firar Halloween?
Känns som alla festar.. Men men... är inte så noga med sånt däringa.
Blir en kopp kaffe o lite mackor här nu! *myyys* =)
Ska leta upp någon bra film att kika på också!

Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: ella

jobbigt med kö!

mm jag e hemma jag med haha skulle ju ha vart ut denna helg men får räcka med förra..=)

hoppas du orkar köra inatt då=)

2008-10-31 @ 23:07:47
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja firar inte heller halloween, stumpan. ja ligger här som en jeffla mumie inlindad i bandage. aj aj AJ!



hoppas ni har en mysig kväll iallafall :)



pyssss

2008-10-31 @ 23:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback