Vill ha!

Har inte orkat sätta igång med allt som behöver göras än.. Oväntat? =P
Sitter o kikar på lite kläder.. Jag är verkligen tokkär i dessa brallorna...


Måste verkligen köpa dem snart! Har kollar på dem hur länge som helst.
Men inte fått tummen ur arslet ännu.. =/

Kan ju önska mig dem i present av min kära karl.. Han ska ju tvunget köpa något åt mig så..
Jag sa åt honom att han kunde spara pengar o ge mig en helkroppsmassage istället för att köpa något.
Men han gnällde på att han får så ont i lederna och att det är bättre med en present som kostar.. Haha!
Och då blir ju detta perfekt kanske... Eller en TV-B-Gone mojj! =D
Haha! Jag älskar skämtprylar.. O just den där TV-B-Gone prylen är som en liten fjärrkontroll som kan stänga av i princip vilken TV som helst.. Kul o jävlas om man sitter på någon pizzeria eller så, där det är massa folk som kikar på TV:n.
Det är så jäkla kul att jävlas med folk! ;) Dock är det nog en av världens mest onödiga prylar...

Funderar på att köpa en sådan här till min gubbe i julklapp.. Höhö!

Sådär lagom porrigt liksom!
Gaaah...han ser bra slibbig ut.

Kommentarer
Postat av: Fiii

Fan vilka läckra byxor!!!

förstår att du blev kär för de blev nästan jag oxå :)! hörrö du! hur blir de me våran kaffe föresten? hur har du de i morron efter tre?

Puss å smisk

2008-11-04 @ 15:10:50
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Amandajosefine

Uuuuusch! hahaha, köp ett par ändå, det skulle vel vara kul att se honom i dem också? :P

2008-11-04 @ 19:59:43
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback