Snö!

Snöar för fullt ute.. Ganska mysigt faktiskt! Är egentligen inte så glad i snö. Men börjar tycka mer och mer om det! På julafton måste det vara snö iaf! Annars är det ingen riktig jul ju. Men frågan är om det blir det. Läste idag att det skulle bli en rekordvarm vinter. Katten var ute förut på balkongen och lekte i snön. Han slog o hade sig! Tyckte det var lite konstigt tror jag! Han är ju inte van vid snö.

Just nu sitter jag här med mitt trådlösa tangentbord och njuter i min massagestol! Har så ont i ryggen, så behövde en massage idag. Och karln vill ju aldrig ställa upp. Hehe! Stolen funkar bra, men den går inte att jämföra med hans händer! =P Men men, vill han inte så vill han inte! Då är det ju en jäkla tur jag har min stol! =)

Har vart på arkivet i 6 timmar idag o grejat lite! Skall dit en sväng på förmiddagen imorgon och dammsuga lite. Sen klockan fem ska jag på styrelsemöte. De ville så gärna ha med mig, så jag får väl gå dit då! Hehe!

Jag och Micke har suttit o kikat på duschkabin o grejer till huset! Hittade en vi förmodligen kommer köpa! Det jobbigaste är att vi måste riva väggen till badrummet för att få in den...hehe! Men det är ju ganska enkelt att bygga upp igen! Sen har vi även kollat lite priser på takpannor och sånt. Kommer gå på ca 10.000:- att byta taket. Och det tycker jag låter jäkligt bra! Så till sommaren byter vi nog ut taket då!!

Den här duschen blir det nog..

Ångbastu, handdusch, takdusch, fotmassage, radio och belysning! =) Mys! Och billig var den dessutom! =D

Nähepp.. Om man skulle gå ut och göra lite snöänglar kanske!? =)
Måste iväg o tanka Smarten också. Inte bra att den står med jättelite bensin i tanken nu när det är så kallt!
Later!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag ska tanka min mage med maaat jag! *L* Går inte att låta den vara tom efter att man har varit å tränat... :P



Verkar som att vi har samma väder igen... Fast det ska bli varmare som sagt var... Tycker om snön när jag är inomhus... ;)



Å ni kommer verkligen att få fint i erat hus vill jag lova! Vill oxå ha en sån duschkabin... Bra smak har du... :) Här är det jue bara duschdraperi... som fastnar mig mig hela tiden när jag duschar... :D



Ska jag ta ett snack med mannen om både massage OCH rökning kanske... ;)



Kraaam!!!

2008-11-24 @ 18:04:48
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

ja det måste vara snö!!! men det är ju alltid grönt å fult =(

snygg dusch men jag hade dött utan badkar ^^

2008-11-24 @ 20:14:32
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: natta

sv: joo de är mysigt med sambo och vovve :)

2008-11-24 @ 22:54:18
URL: http://natalies.se
Postat av: natta

sv: aa mysigt, god natt

2008-11-24 @ 23:49:55
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback