Äckelgubbe!

Äntligen hemma! Va iväg vid 1 och besiktade om bilen! Nu funkade handbromsen som den skulle! Sen släppte Micke av mig i stan, så städade jag arkivet och han åkte till sin kusin och hämtade vinterdäck! Sen hem o käkade lite. Och vid 5 va jag på styrelsemötet.

Blir så irriterad. Det är en gubbe i styrelsen som är lite halväcklig. Han kommer ofta in o pratar när jag sitter på kontoret. Och han skall alltid lägga en arm på mina axlar, och en gång blockerade han dörren för mig när jag skulle gå och kramade mig. Jag har så svårt för sådant där. Han menar säkert inget illa, men jag blir äcklad och rädd. Sist han kom in så började vi diskutera just det.. Han märkte att jag inte gillade när han kramade mig. Vart stel som en pinne och drog mig ur hans armar. Och jag sa klart och tydligt till honom att jag inte gillade närhet från karlar förutom från min pojkvän! Han verkade fatta då. Men idag på mötet så svansade han efter och lade armen på min axel igen. Jag blev stel och flyttade på mig så han höll på o ramla, han fick ta tag i väggen...hehe! Och hela tiden ställde han sig nära mig när vi var och kikade på arkivets nya förråd alla i styrelsen, jag flyttade mig och han flyttade efter. Sen gick 2 damer i styrelsen ut ifrån förrådet och resten stod kvar o snackade.. Jag gick ut till de 2 damerna som gått iväg, och då ropar denna gubben till de andra att det var dags att börja mötet. Så sprang han efter mig. Lade armen på min axel en gång till. Som tur var satt jag långt ifrån honom på mötet! Sen när mötet var slut slängde jag på mig jackan fort som fan, o sa hejdå till allihop. Han står självklart o blockerar utgången och försökte krama mig igen. Drog mig ur greppet ännu en gång o pep iväg fort så in i helsike!

Tidigare idag skickade han ett sms och frågade om jag kunde komma 45 minuter innan mötet började och hjälpa honom att hämta en jävla kaffevagn. Sa att jag skulle se om jag hann. Men sen ringde jag en annan på arkivet o frågade om hon skulle dit tidigare, och det skulle hon! Så jag messade honom o sa att han får hjälp av henne istället! Puuuh! Tur jag slapp det.

Vet inte om det är jag som är fjantig, för jag tror som sagt inte att han menar något illa med det. Men samtidigt tycker jag inte att man gör så. Framförallt inte när jag så tydligt visar att jag har problem med det, och t.o.m har sagt att jag inte gillar det. Jag skall ju inte behöva vara rädd för att han ska titta in när jag är där och jobbar liksom. Men det är jag ju. Tror inte att han skulle göra något hemskt så, men jag vill inte att han försöker krama mig och jag vill inte ha hans jävla arm på mina axlar!

Well.. slutar ju där snart! Kör bara imorgon och på torsdag, sen är det finito! Imorgon är jag inte ensam där, så då är det lugnt. Men torsdag kan jag ge mig fan på att han kommer förbi. Suck!

Är det jag som är fjantig, eller är det han som är äcklig?

Kommentarer
Postat av: zandra

Han är äcklig! känner du att han är obehaglig och tar alla chanser att röra vid dig på ngt sätt, kram eller inte kram.. Tycker du han e äcklig så är han d.. Vi tjejer känner oftast och kan läsa personer.. speciellt män.. vi vet när dom är intresserade på ett sexuellt sätt lr inte.. Slå till han lr ngt.. Säg åt han att inte röra vid dig för du äcklas av det! :/ Makera rejält att du inte tycker det är okay! Vet hur stel man blir men try to be a bitch!

Jag försökte söka jobbet du tipsade om men gick inte att klicka vidare på deras hemsida. Men fick en e-mail adress av lillsyrran igår o drog iväg ett mail dit:) Så yea, har varit på intervju på Fabriken, dock gäller d bara lördagsjobb:/ men bättre än inget? När glider du runt i en smart då? :) avis

2008-11-25 @ 21:36:06
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/
Postat av: Fiii

de låter inte bra de där gumman! jag tycker att det är han som är äcklig! du har ju somsagt sagt till honom att du inte vill och ändå fortsätter han.. :S tur att du snart ska sluta!

Puss å kram skummbanan =)

2008-11-25 @ 21:58:19
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det är helt klart han som är slemmig! *huah*



Även om du inte sagt till han så ska han inte hålla på så... Å han måste jue märka på ditt kroppsspråk att du inte vill... Säg till på skarpen... Fast en del fattar jue inte vad ordet nej betyder... Tråkigt att man ska behöva bli motrevlig lixom...



Skönt att du inte har många dagar kvar där nu i alla fall... Passar han inte sig så säger säger jag väl valda ord till han oxå... ;)



Nu ska denna fröken nanna kudden snart har hon tänkt... :) Du får sova så gott så hörs vi i morgon... Hinner jag nu tro?! :P



Kraaam!!!

2008-11-25 @ 23:57:04
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: sandra

usch, tycker han låter lite halv skum... han menar kanske inget illa utan bara är sådär. eller så är han äcklig och vill något annat än bara arbeta ;) haha nejmen det låter lite äckligt... han borde förstå att du inte gillar det. läskigt :S

2008-11-26 @ 19:37:18
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: Anneli

Lät inte kul det där! :( Tur att du slutar där snart. Annars hade mitt förslag blivit att du ska säga till ordentligt inför folk om han rör vid dig - det kanske skulle funka bättre...

2008-11-27 @ 07:48:06
URL: http://anneli1983.blogspot.com/
Postat av: >Robin Hood>

Ciao Cat,

jag tycker hans beteende är otrevligt och dumt. Jag gör aldrig så och skulle inte vilja se det, tyvärr finns män som "inte menar illa", kanske någon är lite "sliskig", men bra du visar och säger ifrån.

Trist situation, vad du gör är det rätt ändå - man ska alltid veta vem man möter ...



Oavsett beter han sig oansvarigt och gränsfall för snusk ...



Kram utan röra ;)

Janne

2008-11-27 @ 16:53:45
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: ~:AnnA:~

usch! han är ett äckel utan tvekan när han inte respekterar det du säger! hugaligen!

2008-12-02 @ 19:05:43
URL: http://familjengk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback