Hey!

Fasen vad kallt det är ute. =(
Gick o mötte upp Micke o hans jobbarkompisar när jag slutade på Arkivet.
Åkte hem med min skäggtomte o käkade lite lasagne som den galningen valde att göra klockan 7 imorse. Hehe!
Sen åkte jag med bort till affärn när han skulle tillbaka o jobba.
Va tvungen att handla cocos...

Micke fick för sig att vi skulle göra negerbollar igår. Men så upptäckte vi att vi inte hade cocos hemma..
Hmm...negerbollar får man kanske inte säga...såå.. chokladbollar då!
Men å andra sidan... Varför får man inte säga negerbollar, när man får säga vitlök?? ;)
Well...tänkte iaf försöka fixa lite chokladbollar under dagen! =)

Sen vid 5 ska vi till arkivet på möte.
O innan dess tänkte jag även hinna med o dammsuga lite.
Skura ur kattlådan, damma lite... plocka in i diskmaskinen.. m.m..
Sen är frågan hur mycket jag orkar göra.. Höhö! *lat*

Först ska jag kika igenom lite bloggar iaf! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback