Hemma en sväng!

Var o besiktade bilen... Men jag är så totalt dum i huvudet ibland! =P
Om lilla Cat bara tänkt till så hade vi fixat handbromsen innan besiktningen.
Den är så kass, o det finns inte en chans att den går igenom liksom.
Och därför får vi besikta om bilen.. Men va bara det som va fel! =D

Efter besiktningen åkte vi o shoppade lite julklappar!
I år är vi ute i god tid.. Vi brukar alltid bli tokstressade dagarna innan jul o springa
runt som yra höns o leta efter lämpliga julklappar. Skönt att slippa det i år!
Är snart färdiga med julklapparna dessutom!

Ska snart in till stan en sväng o kika lite. Och köpa några öl! =)
Messade till svärmor o kollade om hon ville komma hit o äta ikväll!
Får hoppas att hon gör det, alltid kul att umgås med henne! <3

Well...ska ta o dra iväg här!
Men hörs senare, och då kommer fler bilder! =)

Kommentarer
Postat av: sandra

jasså =( har du silikonbröst?

vad mysigt! det måste jag med göra snart, dock har jag knappt några pengar pga arbetslösheten men de ordnar sig nog. så kul att handla åt folk man tycker om för man vet att de blir så glada sen=)

2008-11-07 @ 14:26:06
URL: http://striipped.blogg.se/
Postat av: rebecka

härligt att ha köpt julklappar redan. jag är också sugen på att börja snart!

2008-11-07 @ 16:19:39
URL: http://personlikt.blogg.se/
Postat av: Fiski

svar: Kul! :D

jaa, idag ska jag iväg och vaccinera mig med gardasil. av någon konstig anledning så gillar jag att ta sprutor så det blir bra. sedan blir det hem igen och rida.. och så iväg och fira en kusin som fyller år. imorgon måste jag till en kompis och öva på min stämma i kören. :P

själv då?

2008-11-08 @ 08:56:47
URL: http://humanerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback