Dålig!

Morrn morrn! Eller inte. Gick upp för en stund sedan.
Är inte riktigt bra. =( Men ska försöka gå till arkivet en sväng sen iaf!

Idag ska vi på årsmöte här i källaren. Bostadsrättsföreningen.
Så det blir smörgåstårta och snacka skit med grannar! =)
Roligt sånt där.. Vi har väldigt bra kontakt med de flesta grannarna här i huset!
Och imorgon är det möte på arkivet kl 17. Jag, Micke, och 2 från arkivet skall diskutera hemsidan.

Well...ska ringa min gubbe o se om han kommer hem på lunch eller ej.
Så ska jag ta en kopp kaffe o lite mackor också!
Later! <3

Kommentarer
Postat av: sandra

mysigt=)

nja, teoriplugg för det mesta. inge vidare skoj inte =P annars får jag se. tänkte gå ut och gå lite, kkan vara bra att börja "träna" lite =) vad händer hos dej?

2008-11-03 @ 12:10:54
Postat av: sandra

ja precis, det är det som gör att man orkar ;)

vad kul att flytta. tillsammans med killen eller?

Puss

2008-11-03 @ 12:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback