Äntligen helg!

Nu har jag två helger kvar att njuta av.. Sedan börjar jag ju som säljare igen, och då blir det ju mycket kvälls- och helgjobb. Så nu ska här njutas rejält! Nu hoppas jag verkligen att vädret håller sig bra till imorgon.. Blir jobbigt att åka på massa krokiga vägar om det är snöoväder.

Sitter och funderar på om vi ska ta med katten eller inte. Vi blir ju borta hela dagen. Och eftersom min lilla bebis är dålig i magen så blir det många timmar utan mat för honom. Han klarar ju tyvärr inte av att äta torrfoder längre. Utan går på Specific FRW blötfoder. Det är ett dietfoder som är fiberrikt. Och hans mage blir kanon av det. Men nackdelen då är ju att man inte kan lägga upp jättemycket mat så han klarar sig en hel dag. Det torkar ju liksom. =( Svårt det där. Och ska man ta med honom så måste man ju ta med mat, kattlåda och hela köret. Han är ju iofs väldigt enkel att ta med sig någonstans. Han älskar att åka bil! Men då måste man stanna flera gånger på vägen så han får chansen att gå på lådan.

Well.. får se hur vi gör! Kanske kan be svärmor gå hit och ge honom mat. Men hon har o göra med Mickes mormors flytt. Så känns tråkigt att be henne också. Men men.. det löser sig! =)

Nu ska jag dricka upp mitt té och sen försöka ta mig in till stan! Hehe! Lite segstartad!
Vi hörs senare, och då kommer en fredagsfräckis! =D Idag ska jag inte glömma det! =P

Kommentarer
Postat av: Emma

ja men då e de ju bra :)!

Ja de lär den nog göra :D!

2008-11-21 @ 15:47:24
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma

Idag blire lungt me idol o så me nårta tjejkompisar o i morrn ere fest :D! söndag får ja se, men tänkte planera in en fotografering i helgen om han kan :) Sj då?

2008-11-21 @ 19:29:58
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: jannica

Hejsan allt bra med dig ikväll?

2008-11-21 @ 19:36:20
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Vart är fräckisen?! ;)



Sofftar i soffan jag... Filurar på att gå ide... :P

Ni får köra försiktigt i morgon... Med eller utan lillbusen... :)



Kraaam!

2008-11-21 @ 20:45:35
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback