Wohoo!!!

Nu är jag såå lycklig!! Har mailat med en snubbe ifrån det stället i Dalsland där vi eventuellt ska bo. Och det funkar med bredband där!! Yeeyyh så underbart! Tele2 is the shit!! =) Hoppas nu bara att det löser sig med jobb o allt däruppe! =)
Jag vill flytta NUUU! =D Känns dock lite träligt mot min farbror, men han har ju ändå valt att flytta. Bara hoppas han inte ångrar sig, då får vi väl dela på huset! =)
Weeii...ett helt hus att renovera och inreda! Kommer dock kosta en hel del, men får ju ta lite i taget. Och stallet måste renoveras lite med! =D

Allt är så bra nu känns det som...har köpt en bra bil, en S60, dock med lilla motorn men va fan! =P
Och nu har vi chansen att få ett helt hus att bo i!! Jag, min underbara sambo och söta lilla Nicky-pojken! =)
Åh! Jag är så glad så jag inte ens känner av den här jädra förkylningen! =D

Kommer sakna min Fiii massor om vi flyttar...men jag vet att vi alltid kommer ha kontakt ändå! =)
O vi kan ju liksom hälsa på varann...typ...rätt ofta!! =D   Eller hur baby? ;)

Lyssnar på favoritlåten: Sesto Sento vs. Dna - Dance To The Beat! Och blir ju inte mindre glad då direkt!!
Fy fasen va Sesto är bra!!

Well...skall slänga mig i soffan en stund innan det är sovdags.
Natti!


// Cattitude!

Kommentarer
Postat av: Fiii

Kommer sakna dig massor om ni flyttar! men de e klart vi kommer ses gumman!

vet hur gärna du vill flytta!

din lycka = min lycka!

Puss på dej! <3

2008-08-19 @ 23:58:39
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback