Macintorsk...

Vad fel det blir att sitta på en Windowsburk när man normalt sett kör Mac. Usch å fy! Har använt Windowsburkar hela mitt liv, men switchade för lite mer än ett år sedan. Det är bland det bästa jag gjort! Har blivit en riktig Macintorsk!! Allt är så självklart o logiskt, till skillnad från Windows, som bara är krångligt o helt värdelöst. XP är ju iaf bättre än Vista, för Vista suger verkligen rejält. Enda vettiga i Vista är den nya sökfunktionen, mer Mac-style! Nä, jag lär aldrig gå tillbaka till Windows igen. Sitter dock på en Windows-burk just nu. Funkar en liten stund, sen blir jag förbannad! =D


Åh! Hoppas älskling kommer hem snart. Pratade med honom för en timma sedan, då skulle de o måla några vindskivor, sen skulle han nog komma hem!! =) Myspys!! Vad skulle jag göra utan min underbara karl? =) Han är den absolut snällaste o vackraste människa som finns på denna jord!! Utan dig är jag inte hel hjärtat! <3
Det är så synd om honom.. De tidigare flickvännerna har vart otrogna o allmänt sviniga. Hur fan kan de bete sig så? Han som är så perfekt liksom. Inte för att det är okej att va otrogen eller svinig mot nån överhuvudtaget. Men mot honom av alla? Man kan ju inte få någon bättre liksom! En sak är säker...Jag har hittat mannen i mitt liv, och jag skulle aldrig vara otrogen mot min snutteplutt. Jag har ju redan den bästa!! =)

Hmm...sitter här o studerar mitt tangentbord... ett svart Logitech-tangentbord.. Dammigt som fan... =S
Men en sak som är rätt skumt, eller egentligen inte...men det är bara mina knasiga tankar...
På svart yta så är dammet vitt... O på vit yta är det svart... Fast beror väl på att dammet i själva verket är grått... Men tittar jag då på den gråa hyllan här så är det oxå vitt... =P Hyllan är iofs mörkgrå...då måste dammet vara ljusgrått...eller??

Jag måste få tummen ur o köpa en HDD snart! Är så kräsen o vill bara ha en WD. Men samtidigt vill jag ha en som går att stänga av, alltså med en on/off knapp på. Jaa, löjligt jag vet.. Men det är bara nåt jag hängt upp mig på. Min WD MyBook har ingen sån knapp, o den startar o stänger av sig med datorn, hur störande som helst. Hittade ivf en disk som hade en sådan knapp, en Trekstor. O va jag förstod så skulle det sitta en WD disk i dessa. Men måste kolla upp det rejält. =D Annars får jag väl försöka leva utan on/off knappen, o i så fall blir det nog en WD Elements! De kostar ju inte mer än 599:- för 500 GB! =) Vilka problem man har...helt sjukt vilket jävla materiell värld vi lever i. Mycket skulle nog egentligen vara lättare utan alla prylar man dagligen använder och tror att man verkligen behöver. Men e ju ändå svårt när man är van vid att ha det på ett visst sätt, att helt plötsligt vara utan alla de där prylarna.

Vädret är ju helt underbart idag! Borde passa på att sola, snart kommer ju hösten. =( Buuhuu! Depp-perioden. Har alltid blivit så deprimerad på hösten. Och lär väl bli det även i år. Fast lite mysigt kan det ju vara ändå. Mysiga höstpromenader med min älskling! Nääe...jag tänker inte bli deprimerad denna hösten. Skall försöka att inte vara en sån bitter-fitta! Utan istället tänka på allt myspys!

Wiiiee, nu loggade min söta Sofia in! Gud va jag saknar henne! Vi hade det såå roligt ihop innan jag flyttade! Gled runt i min über coola Forrrd! =P Hehe! Skapligt galna vi var. Måste ta o hälsa på henne snart!! Min tokiga lilla flicka! =) Hehe...vi hatade varann första gången vi träffades...=P Men när vi snackat lite så blev vi hur tajta som helst! =)

Well...ska ta o prata lite med gumman här nu!

// Cattitude!


Kommentarer
Postat av: Anonym

heej gumman.. hur är de med dig då? pöss

2008-08-26 @ 16:00:51
URL: http://minisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback