Hemma...

Hemma från jobbet nu...
Har dock vart hemma en stund...fixat o donat lite!
Sitter här o tar en öl o mår allmänt dåligt..
Har iaf fått köpt Bromhexin mot hostan...så nu ska här sovas i helgen!!

Stod o rökte nyss, o då kom min lilla katt fram o tittade på mig och jamade högt...
Såg hans lilla söta tunga, o kom återigen att tänka på den stackars katt jag skrev om tidigare.
Usch, tänk va den stackaren måste lidit.
Mår dåligt som fan över det.. Önskar att jag aldrig sett eller läst artikeln.. =(

Även det här med sommarkatter är ju sjukt...hur tänker folk?
Varför är de inte mer rädda om djuren?
Djur är ju det vackraste vi har på vår planet!!

Är medlem i Djurens Rätt, och hoppas att många fler kommer gå med där också!
Synd om de små stackarna!!

Well, nu måste jag släppa det ämnet en stund...
Har blivit lite lugnare än vad jag var imorse, och vill inte flippa igen..

Jeffla bromhexin hjälper inte...=(
Hostar fortfarande...o whiskyn e slut...
Iofs har Micke en 4,5 liters flaska står...men är nästan synd att öppna den...hehe!
Så får klara oss med öl!

Takida o Backyard Babies spelar här ikväll...i parken...
Funderar på om vi ska dra till Varamon o "tjuvlyssna"...hehe!
Betalar fan inte 250 spänn när man inte gillar mer än ett par låtar...
Då åker jag heller på någon PsyFestival i Tyskland eller Portugal o betalar 500:- för 5 dagars festival, med ALLA grupper man gillar! =D

Nähepp...nu äre dags o fixa till sig lite...

Later!

// Cattitude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback