Helvetes dag!

Va på skapligt humör när jag kom till jobbet idag, e ju trots allt fredag. Men det varade inte så jävla länge. Är ta mej fan irriterad varenda jäkla dag nu för tiden. Är nog den här stan som gör mig tokig! Måste härifrån NU! Så tänker ta mej fasen börja planera Dalslandsflytten på allvar. Sen får karln göra som han vill, flytta med eller ej. Här tänker då fan inte jag bo. I en liten jädra lägenhet. Den är iofs renoverad o fin som bara den, men så liten. Och sen är garaget totalt värdelöst. Det bor en jävla kärring i trappuppgången bredvid som är totalt jävla störd. Hon har garage till sin äckliga lilla bil, men det använder hon inte. O parkera kan inte slynan, ställer sig på 2 rutor, så det inte får plats så många bilar som ska få plats. Funderar på att ringa nån bärgare som bärgar bort biljäveln. Blir förbannad varje gång jag ser den. Super gör hon dessutom, så hon är nog inte ens kapabel till att köra bil. Idiotkärring...usch!!

Vad ska man hitta på ikväll då? Ska upp tidigt imorgon o tvätta, så får ivf inte bli för vilt festande. Hehe! Kanske träffa Matilda en sväng!! =D Får se vad karln har för planer när han kommer hem. Mickes kusin o hans sambo frågade oss om vi ville komma dit i helgen o käka kräftor, men vart aldrig något bestämt. Jag äter ju iofs inte kräftor, men kan ju dricka öl! =P
Får väl se vad det blir.

Igår åt vi taco med quornfärs! Riktigt nice! =) Var mycket godare än köttfärs, o mkt mer lättätet. *tummen upp* Blev lite quornfärs över så får väl ta o göra en lasagne på det i helgen! =)

Nu är det dags för min dagliga Full-On stund! =)

// Cattitude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback