Fy fan!

Idag är jag så otroligt förbannad, irriterad o ja...hatisk helt enkelt...
Dels har ja inte sovit speciellt många timmar inatt...hostar så jävla mycket så jag inte kan somna..
Så jävla irriterande så det finns inte...hela den här jävla dagen förstörd.
Usch, vill bara gå o lägga mig o aldrig mer vakna!

Sen när ja kommer till jobbet o kikar in på aftonbladet.se blir jag både TOKFÖRBANNAD och jävligt ledsen.
Nån idiotisk människa i denna värld har klippt av tungan o gjort ett hål genom huvudet på en stackars katt.
Hur fan kan man göra något sådant??
Här är länken för den som vill läsa...ingen trevlig läsning dock.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3104549.ab
Usch...jag hoppas verkligen något hemskt händer med sådana människor som gör så mot djur.
Djuren är ju det mest värdefulla på denna planet, iaf enligt mig.

Jag värderar djur mycket högre än människor.
Människor är ju bara parasiter...som förstör allting.
Vår planet, eller DJURENS planet, är ju helt förstörd pga oss människor.
Tycker det är tragiskt att alla djur ska behöva lida pga att vi människor ska bli nöjda med allt.
Ex. pälsjackor o sån shit...varför tortera och döda stackars djur, för att en människa ska gå runt i dess päls?
Sjukt och framförallt vidrigt.
Visst, jag äter ju iofs kött...än så länge...men kan inte påstå att jag tycker om det.
Ska köra på veggie produkter istället...! Funkar bättre för mig, blir inte så äcklad av det!

Usch...kan inte fatta det där med den stackars katten.
Tänk om nån hade gjort så mot min katt...jag hade letat hela mitt liv efter den jäveln som gjort det.
Och vad jag hade gjort när jag träffade denna vidriga människa skall vi inte ens gå in på.
Undrar jag vad polisen kommer göra åt saken...?
Måste väl gå att spåra sådant på något vis? I detta jäkla kontrollsamhälle.
Djurplågeri är miljoner gånger värre än misshandel av människor.
Människorna kan försvara sig.

Usch o fy...kan hålla på hur länge som helst.. Blir verkligen mer o mer hatisk mot människor.
Vill egentligen inte hata dem, men det finns ju så många idioter i denna värld.
Och då syftar jag framförallt på dessa jävla djurplågare.
Läste en annan dag på aftonbladet.se om några idiotungdomar som spelade fotboll med en IGELKOTT...
Hur i h*lvete kan man ens komma på tanken att göra sådana hemska saker med djur, som dessa exempel jag tagit upp?

Lägger ner här nu...innan jag ballar ur helt galet här.
Synd att slå sönder något här på kontoret.

// En förbannad Cattitude!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hejsan!Läste på länken fy faan den som gjorde det skulle blivit behandlad som dom i vissa otäcka filmer från Irak där dom skär av huvuden med slö kniv på folk som lever.Fattar ingenting jag heller han var ju så söt.Kunde han inte fått leva.Skulle vara ett plågsamt dödsstraff på sånt.Ok nu har jag sagt mitt innan jag också förlorar kontrollen.

2008-09-26 @ 01:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback