Full-On!!

Sitter o poppar Full-On galet här nu...
O min älskade sambo gör sin egen musik! =D
Sitter i varsin del av rummet med hörlurar på oss! Skapligt sociala vi är! =D
Indras nya album rockar!!
Jag blir tokig av PsyTrance! Finns inget som får mig på så bra humör som min älskade musik! *stomp stomp*

Ska snart ta en dusch...sen blir det sängen...
Börjar ju jobba klockan 8 imorgon...Puuuh!
Jag är verkligen ingen morgon-människa...sover gärna länge..
Fast, iofs....är det något kul som väntar dagen efter kan jag vakna upp hur tidigt som helst, o vara tokpigg!
Jag och min karl, Micke, skulle till Arkösund för ca 1 månad sedan....då vaknade jag upp bakfull, men pigg som attan vid 6 på morgonen! =O

Hmm....är hungrig....
Kanske skulle ta något att äta...
Provade Quorn filéer i lördags....SHIT va goda de var...!
Blir mer sånt för min del! Har väldiga problem med kött.
Äcklas av det, sitter o tänker på vad jag äter...blääh! Stackars djur! =(
Så nästa gång provar jag Quorn färs...ska göra lasagne eller tacos med Quorn tänkte jag! =D
Blir nog mumma! =)

Well, nu vart ja tokhungrig här...
Så blir till o käka lite...ta en dusch o sen blir det sängen!

Natti!

// Cattitude!

Kommentarer
Postat av: Fiii

The full-on freak! de e du de stumpan!

Jag håller me mig! Psy trance gör en verkligen på bra humör!

full-on å lite vin i morgon hoppas ja allt på =)

Nu ska ja ta å krypa ner i min nya säng =D fett snyggt blev de hemma kan ja lova!



Puss å snusk!

2008-08-13 @ 00:50:53
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback