Dumma väder...

Har suttit ute o solat lite, men sen gick solen i moln o det vart kyligt som bara den. Och nu regnar det... =S
Är väl iofs bra på ett sätt, för då kanske Micke får sluta lite tidigare! Saknar min prins ju!!
Vad ska man hitta på ikväll då...?! Selina o Chrille ville ha me oss till Pariserviken.. Men frågan är om vi orkar det. Är ju inte bra från förkylningshelvetet än. Och så verkar inte vädret allt för lovande heller. Så vi får se!

Nu ringde gubben... Hans chef sa att de som kunde skulle köra till kl 8 ikväll...fy fan säger jag bara!
Men min karl kommer hem tidigare än så! Hade vart skillnad om han fick betalt för allt jävla slit. Men det får han ju inte!
Så fuck it!! =D

E skapligt sugen på att ta en öl, men vill inte än... Vill ha hem min karl först. Jobbigt om något skulle hända eller så. Corsan som han har till jobbet kan ju krångla eller va fasen som helst!

Well, ska ta o plocka ur diskmaskinen här. Och fixa iordning lite tänkte jag!!
Later!

// Cattitude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback